De brandweer Lunteren in actie voor Ede Doet-bonnen.
De brandweer Lunteren in actie voor Ede Doet-bonnen. Gerwin van Luttikhuizen

Even de brandweerhelm op...

28 maart 2022 om 18:54 Activiteiten

LUNTEREN Brandweer Lunteren hield zaterdagmiddag een ludieke actie in het centrum van Lunteren. Daar konden inwoners hun ‘Ede Doet’ bon - waarmee ze in hun buurt een vereniging of instantie kunnen helpen - inleveren, in ruil voor een kleurplaat, een bouwplaat en een brandweerpet voor de jeugd. Ook was er ruimschoots gelegenheid om de brandweerauto van binnen en buiten te bewonderen, of even ervaren hoe het voelt om een brandweerhelm op te hebben…

De actie was tevens met een knipoog gericht op de aanstaande open dag die het brandweerkorps (na 2 jaar te zijn afgelast door corona) op 28 mei houdt. Volgens de brandweer Lunteren wordt dit een spectaculaire dag, mede dankzij de vele Ede Doet-bonnen die de spuitgasten hebben ontvangen.

De brandweer Lunteren in actie voor Ede Doet-bonnen.
De brandweer Lunteren in actie voor Ede Doet-bonnen.
De brandweer Lunteren in actie voor Ede Doet-bonnen.
De brandweer Lunteren in actie voor Ede Doet-bonnen.
Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie