Dubbelconcert Beethoven en Duruflé

26 september 2023 om 10:10 Overig Deel je nieuws

Op zaterdag 7 oktober voeren het kamerkoor en projectorkest van Bespreek het samen Ede de 7de symfonie van Beethoven en het requiem van Duruflé uit in de Beatrixkerk in Ede. Het koor staat onder leiding van Myra van der Jagt, het orkest onder leiding van Arjen Threels. Het orgel wordt bespeeld door Jan Broekhuis. De uitvoering begint om 20.00 uur en de toegang is gratis. Bij de uitgang is een collecte ter bestrijding van de onkosten.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie