Enorme prijsverhoging voor trouwe klanten

Recreatie Deel je nieuws

Beste redactie,

 

Met verbijstering heb ik vanochtend kennisgenomen van een schrijven van Seger van Voorst tot Voorst, directeur van de Hoge Veluwe (zie bijlage). Met zijn brief kondigt hij een enorme prijsverhoging aan voor zijn meeste trouwe doelgroep: de beschermers van het park. Het afgelopen jaar betaalde ik als inwoner van de gemeente Ede 105,20 euro voor twee volwassenen, autotoegang en een kind. Vanaf januari 2021 wordt dat voor het zelfde arrangement maar liefst 215 euro. Een prijsverhoging van 109,80 ofwel 104%!! Ik weet zeker dat reguliere, en veelal eenmalige bezoekers met een dergelijke verhoging het park voortaan links laten liggen. 

Seger van Voorst tot Voorst zet blijkbaar liever in de eenmalige bezoekers dan trouwe terugkerende klanten. Ik ben zo’n klant. Al jaar en dag kopen we aan het begin van het nieuwe jaar een beschermers jaarkaart. We bezoeken regelmatig het park, het museum, de horeca, het bezoekerscentrum en zelfs de camping. Kortom we brengen ook door het jaar geld in het laatje van het park. Dat zal nu anders worden. Ik voel me als trouwe klant niet serieus genomen door deze dienstverlener en zal dan ook geen nieuwe jaarkaart meer aanschaffen. En ik vermoed velen met mij. Ik vind het verder erg goedkoop om onder het mom van Corona de prijzen voor je trouwste klanten te verdubbelen. Blijkbaar mogen wij de tegenvallers van het park opvangen. Trouwe klanten moet je koesteren, niet schofferen mijnheer van Voorst tot Voorst!

advertentie
PREMIUM
Afbeelding
TTV Ede verliest ook tweede wedstrijd tegen een topper
PREMIUM
Afbeelding
DTS Ede haalt opgelucht adem
PREMIUM
Afbeelding
Bennekom met de borst voor uit naar koploper Scherpenzeel
advertentie