Case Communicatie wil een stapje voor zijn

23 november 2011 om 00:00 Ondernemend

Volgens Van den Oever houdt dat in dat je ook een proactieve benadering moet hebben naar je relaties. Dat je ze altijd een stapje voor moet zijn. Niet bang zijn om meer te leveren dan wordt gevraagd. ,,Soms zal dat niet gehonoreerd worden, maar je laat wel zien dat je meedenkt met de klant. Bij Case Communicatie zijn we ervan overtuigd dat deze meerwaarde erg gewaardeerd wordt”, aldus Van den Oever.

Toenemende vraag naar kwalitatieve communicatie EDE - Recessie? Niet bij Case Communicatie. Helen van den Oever, eigenaar en communicatiestrateeg: ,,Niet om onszelf nu eens flink op de borst te kloppen. Helemaal niet zelfs, want het is tegenwoordig natuurlijk wel harder werken voor dezelfde omzet. Wat wij merken is dat dit juist een tijd is waarin je een toenemende vraag ziet naar kwalitatieve communicatie. En als je dat als bureau kunt bieden, dan zit je goed.”

Die toenemende vraag naar kwalitatieve communicatie heeft diverse oorzaken. Zo gaan bedrijven steeds zorgvuldiger om met hun budgetten, dus waar geïnvesteerd wordt, moet het renderen. Bedrijven willen daarnaast vertrouwen uitstralen en laten zien dat ze er nog zijn. Bovendien is het belangrijk dat een organisatie zich nog weet te onderscheiden in de markt en zichtbaar is bij de doelgroepen. Op een manier die past bij de organisatie. Dat vraagt om een goed uitgedacht communicatieplan.

Wanneer er een strategie ligt, dan is de uitwerking van even zo groot belang. Ben je herkenbaar en zo niet, hoe wordt je dat dan? Hoe staat het met je imago? Wat is de uitstraling van je bedrijf? Allemaal zaken waar je goed naar moet kijken in een moeilijke markt. Omdat het belangrijk is dat je voor dit soort trajecten in goede en deskundige handen bent, werkt Case Communicatie met vakmensen. Adviseurs en tekstschrijvers met brede ervaring en vormgevers die hun opleiding aan de kunstacademie hebben gevolgd. Kwalitatieve communicatie valt of staat tenslotte met een kwalitatieve organisatie.

Ede is een ondernemende gemeenschap met veel mooie bedrijven en instellingen. Case Communicatie voelt zich hier met diepe wortels in de regio als een vis in het water. Helen van den Oever wil met haar organisatie graag bijdragen aan de positionering van zowel Ede als regio Food Valley. ,,Ik ben er trots op dat we vaak worden betrokken bij Edese en regionale initiatieven als De Edese Uitdaging, de Vastgoedmonitor voor de regio FoodValley, de Heideweek en het Business Event.”

Het team van Case Communicatie is dit jaar uitgebreid. Vanwege de toenemende vraag naar cross mediale oplossingen is iemand aangenomen die aan de vraag naar online communicatie kan voldoen. Die expertise is een mooie aanvulling op het aanbod dat de organisatie in huis heeft. Van den Oever: ,,Je mag de boot niet missen als het om online communicatie of de sociale media gaat. Een campagne wordt sterker als je via brede kanalen de boodschap kunt verkondigen. De huisstijl van bedrijven, zowel in woord als beeld, voeren we daarom door in print en online.” Door de combinatie van deze verschillende expertises, versterkt Case Communicatie haar positie nog verder in de regio.

Meer informatie op www.casecommunicatie.nl of volg ons op Twitter: @casereclame

Foto:

Het team van Case Communicatie: ,,Onderscheiden in de markt.”

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie