Nieuwe klantenpas Welkoop Wekerom

16 mei 2012 om 00:00 Ondernemend

EDE - Omdat ‘de wereld’ verandert, en om haar ambitie als moderne en complete marktplaats voor bloemen en planten te ondersteunen, lanceert Plantion een nieuwe corporate website www.plantion.nl. De website is een informatief en interactief platform voor kopers, kwekers, potentiële medewerkers en overige geïnteresseerden. Naast een frisse vormgeving en een overzichtelijke navigatie biedt de website onder meer een video-impressie, een driedimensionale animatie van het marktplaatsgebouw en een twitterstream (@plantion).

Met het oog op de toekomst is de site ook voorbereid op een aantal uitbreidingen. Eén daarvan is de functie Mijn Plantion, een portal voor kwekers en kopers. Leden van Plantion krijgen met een inlogcode toegang tot onder andere hun persoonlijke prijsinformatie. Voor ingeschreven kopers wordt via Mijn Plantion onder andere de service Kopen Op Afstand toegankelijk.

Het Edese reclamebureau Veconet (www.veconet.nl) heeft de website gerealiseerd. De eerste fase van de website markeert de eerste stap van Plantion in haar online strategie. De komende periode gaat Plantion met Veconet aan de slag om de ambities van Plantion verder online vorm te geven. Info: www.plantion.nl.

De week voorafgaand aan Moederdag is voor marktplaats Plantion bijzonder succesvol verlopen. Binnen Plantion scoorde de klok zelfs een absoluut weekrecord. Ook bemiddeling en Groencentrum Plantion deden goede zaken.

De weekomzet van de veilingklok van Plantion bedroeg 2 miljoen euro, een groei van 16 procent ten opzichte van 2011. Dit resultaat was te danken aan een mooi en breed aanbod voor de klok, gekoppeld aan een brede belangstelling met een goede koopkracht. De gehele week was het druk bij Plantion, met een piek op woensdag. Plantion bemiddeling deed ook goede zaken.

Plantion is een moderne, complete en duurzaam gebouwde marktplaats voor bloemen en planten. De marktplaats is sinds 1 maart 2010 operationeel in Ede. Over 2011 realiseerde Plantion een omzet van 114,4 miljoen euro. Plantion ontstond in 2008 uit een fusie van Veiling Vleuten en Bloemenveiling Oost Nederland.

WEKEROM - Welkoop supermarkt in Wekerom lanceert op vrijdag 18 mei een nieuwe klantenpas. Met deze pas profiteert de klant van veel voordeel en spaart men automatisch voor aantrekkelijke kortingen op artikelen uit het assortiment én op producten van partners.

Komt de klant op vrijdag 18 en zaterdag 19 mei naar de winkel met de voordeelbonnen uit de flyer, dan profiteert men meteen als nieuwe Klantenpashouder van veel voordeel. Op die dagen gelden met deze voordeelbonnen de aanbiedingen ‘Hangplanten 1+1 Gratis’ en ‘Gratis Timo Hondensnacks bij aankoop van 15 euro aan hondenvoeding’.

Bij iedere aankoop wordt per euro automatisch één punt aan het saldo toegevoegd. Bij speciaal geselecteerde artikelen ontvangt men bovendien extra spaarpunten. Deze punten kunnen verzilverd worden tegen directe korting op een volgende aankoop of ingezet worden voor kortingen op producten van partners. Als klantenpashouder is men bovendien als eerste op de hoogte van nieuws, workshops en evenementen in en om de winkel én profiteert men van exclusieve aanbiedingen.

Welkoop werkt voor het nieuwe spaarprogramma samen met verschillende kortingpartners. Tuinposteropmaat.nl, De Tuinen van Appeltern, De Fietsfabriek, Hogenboom vakantieparken en Eurocamp bieden de Klantenpashouders dit jaar aantrekkelijk voordeel. De klantenpas is verkrijgbaar bij Welkoop Wekerom. Meer informatie over de Klantenpas is te vinden op www.boerenbond-welkoop.nl/klantenpas.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie