Ultieme combi muziek en eten

27 juni 2012 om 00:00 Nieuws

Door de crisis dachten Niels Hoogeweg van lunchcatering Highway 77 en Marco Spijkerboer van muziekwinkel Ede Muziek er over hoe zij hun krachten kunnen bundelen om elkaar te steunen. Spijkerboer: ,,Niels huurde regelmatig apparatuur bij mij; licht, geluid of een cd-speler, de dingen die je nodig hebt voor een feest.” In de loop van de tijd zijn Hoogeweg en Spijkerboer vrienden geworden en besloten ze samen te gaan werken en all-in concepten aan te bieden.

All -in concept bij Creative Emotions EDE - ‘Food, Music & More’ is de slogan van Creative Emotions, een samenwerkingsverband tussen Highway 77 en Ede Muziek. Eten en muziek komen samen in het all-in concept dat Creative Emotions biedt. ,,Van themafeesten tot een bedrijfsbarbecue, wij nemen alle faciliteiten uit handen.”

door Harmke Schippers

Creative Emotions bestaat nu zo’n drie maanden. Spijkerboer: ,,Wij hebben redelijk verstand van elkaars business. Ik kom uit een horecafamilie, de liefde hiervoor zit in mijn bloed.” Hoogeweg: ,,Ik heb dat met muziek”. De heren hebben samen veel plezier. ,,We laten elkaar volledig in onze waarde en er is een natuurlijke synergie.”

Creative Emotions regelt van kop tot staart een evenement voor vrienden, familie of werknemers. Dit kan een themafeest zijn, een privé- of bedrijfsfeest of een walk-in diner. ,,Laatst hebben wij een heel huis omgetoverd tot casino, inclusief bijpassende hapjes. Wij zetten de beleving van de gast centraal”, zegt Hoogeweg. ,,Als onze klant een thuis- of tuinfeest geeft, ga ik erheen. Ik zet niet zo maar een schaal met hapjes neer en ga weer weg. Ik laat mij inspireren door de sfeer en de wensen van de klant.”

Door goed te luisteren weten Spijkerboer en Hoogeweg hoe hun klant zijn feest wil hebben, binnen het gestelde budget. Om te voorkomen dat klanten afhaken omdat er geen vaste prijs op de website staat, bedacht Hoogeweg de eventcalculator. Op de site vult de klant in wat de wensen zijn en de calculator maakt een schatting van de kosten, waarna er contact wordt opgenomen.

,,De klant kan zijn hele feest organisatorisch uit handen geven, maar wij zijn er ook om feesten te ondersteunen”, zegt Spijkerboer. Door hun samenwerking met vele specialisten in hun eigen vakgebied kunnen Hoogeweg en Spijkerboer het all-in concept bieden. ,,Een spetterende soulshow na een luxe diner bijvoorbeeld.”

,,Wij zijn geen evenementenbureau”, benadrukt Spijkerboer. ,,Wij doen dit vanuit passie en dat merkt de klant.” Door alle faciliteiten uit handen te nemen, is de klant volgens de heren per saldo goedkoper uit. ,,Het is onze wensdroom om samen een multifunctioneel pand te hebben waar eten en muziek onder één dak zitten. Je kunt er eten, een feest geven, er staat en podium en de muziekwinkel van Marco zit er ook.” Bovendien blijven de heren op locatie werken.

u Info: www.creative-emotions.nl , met een uitgebreide evenementenkalender van Ede waar iedereen zijn/haar evenement op mag plaatsen. Ook staat er meer informatie over het business tot business model dat Creative Emotions hanteert.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie