Kwaliteitskeurmerk IN|ZICHT certificeert Optiek Sloof Ede

29 november 2012 om 00:00 Nieuws

EDE - Het Kwaliteitskeurmerk IN|ZICHT heeft Optiek Sloof gecertificeerd. Hiermee is een belangrijke mijlpaal bereikt voor zowel Optiek Sloof als de optiekbranche. Optiek Sloof neemt hiermee als voorloper een belangrijke positie in de regio Ede in.

IN|ZICHT gecertificeerd: waarom?

Iedere Nederlander heeft recht op kwalitatieve oogzorg. De consument heeft echter onvoldoende inzicht in de verschillen m.b.t. oogzorg die er wel degelijk zijn. Met het nieuwe kwaliteitskeurmerk wordt een kwalitatieve norm bepaald die door elke aangesloten optiekwinkel jaarlijks behaald moet worden. Zo ontstaat een landelijk netwerk van gelijkgestemde en ambitieuze ondernemers en hun medewerkers. Een netwerk waarmee vervolgens het verschil in kwaliteit kan worden gecommuniceerd naar de consumenten. U, als consument, bent dus gegarandeerd van kwalitatieve oogzorg bij Optiek Sloof; die ook nog eens onafhankelijk en jaarlijks getoetst wordt.

IN|ZICHT erkent kwaliteit

Veel ondernemers in de optiekbranche delen de behoefte om zich te profileren als een kwalitatieve optiekwinkel. En lang is het ook bij die behoefte gebleven. Want hoewel er in de optiekbranche al jaren wordt gesproken over de soms grote onderlinge kwaliteitsverschillen, tot een echte oplossing kwam het nooit.

Daarom heeft IN|ZICHT in 2010 met nieuw elan het initiatief genomen om een onafhankelijk kwaliteitskeurmerk te introduceren. Speciaal voor ondernemers die continu investeren in hun winkel, hun medewerkers en hun toekomst. IN|ZICHT staat open voor alle optiekwinkels die aan de vastgestelde kwaliteitsnormen kunnen en willen voldoen.

IN|ZICHT certificeert via een kwaliteitssysteem de oogzorg. Hiervoor worden de contactlensspecialist en opticien jaarlijks persoonlijk gecertificeerd via accreditatiepunten en d.m.v. permanente educatie. Ook wordt de winkel zelf gecertificeerd op het gebied van apparatuur en diverse protocollen door middel van een jaarlijkse audit.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie