Nieuwe kledinglijn Bennekom

11 juli 2007 om 00:00 Nieuws

,,We wilden met het oog op de (financiële) toekomst wat meer vastigheid met de hoofdsponsoren’’, laat vice-voorzitter André Ribbens weten.. ,,Ook vinden we uniformiteit en uitstraling belangrijk. Met deze opzet wordt ons inziens tevens het onderscheid tussen de selectieteams en de recreatieteams minder zichtbaar. Ik denk dat we meerdere vliegen in één klap slaan.’’

Dezelfde sponsors voor alle teams BENNEKOM - Voetbalvereniging Bennekom heeft vrijdag 6 juli in Hotel de Wereld in Wageningen haar nieuwe kledinglijn gepresenteerd. Bennekom zal als eerste vereniging met ingang van het volgende seizoen voor alle teams dezelfde wedstrijdtenues met dezelfde sponsors presenteren. Dus van het eerste elftal tot het laagste jeugdelftal. In totaal gaat het om achtenzestig teams.

Op de voor- en achterzijde van het shirt én op de beide broekspijpen komen de namen van Makelaarsbeurs.nl uit Ede, Sharp Electronics Benelux B.V. uit Houten, Rabobank Vallei en Rijn uit Ede, Makelaardij Jacobs uit Bennekom en Intersport Van Wonderen uit Bennekom te staan. ,,De eerste proefdruk is nog niet helemaal wat het moet zijn’’, verklapt Ribbens. ,,Maar met instemming van de Algemene Ledenvergadering spelen we met rood-witte strepen, witte broeken en rode kousen. In totaal zo’n negenhonderd tenues van het merk Hummel worden besteld. Als uit-tenue is voor de Argentinië outfit gekozen.’’

,,Daarnaast zijn er diversen pakketten die elk elftal afzonderlijk kunnen bestellen’’, vervolgt de enthousiaste Ribbens. ,,Denk aan tassen, inloopshirts en trainingspakken. Dus afzonderlijke sponsors, zoals VakantieXpert bij het eerste elftal, kunnen dat sponsoren. De bedoeling is dat alles drie jaar meegaat. En we hopen dat over drie jaar andere of dezelfde sponsoren staan te dringen om het nog een keer te doen.’’

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie