PLUS komt opnieuw met succesvolle spaaractie voetbalkaartjes

19 december 2007 om 00:00 Nieuws

HARSKAMP - Voetbalgekke families komen bij PLUS weer volop aan hun trekken.

De voetbalplaatjesactie, die vorig jaar zorgde voor een ware verzamelhype, gaat opnieuw van start. Ditmaal zijn het geen voetbalstickers, maar voetbalkaartjes waar de consument voor kan sparen. Fraai uitgevoerde kaartjes van eredivisiespelers, trainers en clublogo's die bewaard kunnen worden in een al even fraai ogende verzamelmap. Donderdag 27 december kan de run op de speleralbums beginnen. De voetbalkaartjes kunnen vanaf woensdag 2 januari worden gespaard. De spaaractie duurt tot en met zaterdag 8 maart 2008.

Vooral bij kinderen, maar ook volwassenen, zullen de kaartjes in de smaak vallen. Er kan volop mee geruild en gespeeld worden. De klant ontvangt een gratis zakje met vier voetbalkaartjes bij elke 10 euro aan boodschappen én bij aankoop van zes actieproducten per week. In totaal zijn er 288 verschillende voetbalkaartjes. Op de voorkant van de kaartjes staan afbeeldingen van alle eredivisiespelers, trainers en clublogo's en op de achterkant staat persoonlijke informatie en een handtekening van de speler.

Schitterend spelersalbum

Het schitterende spelersalbum is uitgevoerd met plastic hoesjes waar de voetbalkaartjes achter gestoken kunnen worden. Bij de start van de actie op donderdag 27 december t/m zaterdag 5 januari is dit spelersalbum bij besteding van 25 euro aan boodschappen te koop voor slechts 1,49 euro. Gedurende de spaarperiode daarna is het spelersalbum te koop voor 3,99 euro.

Ruilmiddag

De actie duurt maar liefst tien weken, zodat de consument ruimschoots de tijd heeft om alle kaartjes bij elkaar te sparen. Voor iedereen die aan het eind van de spaaractie het spelersalbum nog niet compleet heeft, wordt op woensdagmiddag 12 maart 2008 een ruilmiddag gehouden, PLUS Dick Dee heeft er dit jaar voor gekozen om de ruilmiddag in het Vitesse stadion 'Gelredome' in Arnhem te houden.

Official Partner Eredivisie

De voetbalkaartjes en het bijbehorende album zijn kwalitatief zo fraai uitgevoerd dat deze actie de twee voorgaande voetbalplaatjesactie in succes zo mogelijk nog zal overtreffen. Ook de andere Eredivisie acties die PLUS heeft georganiseerd, zoals de clubplacemats en de clubmagneten, waren een doorslaand succes. PLUS is sinds 2005 Official Partner van de Eredivisie Voetbal. Bij de start van het nieuwe voetbalseizoen heeft PLUS zich ook verbonden aan de Eredivisie Vrouwen, die dit seizoen voor het eerst wordt gehouden. Als hoofdsponsor draagt PLUS daarmee bij aan het op de kaart zetten van het vrouwenvoetbal in Nederland.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie