‘Prijzen winnen bij campagne #edesbest’

5 juni 2013 om 00:00 Ondernemend

Elke maand zijn er leuke prijzen te winnen. Vier keer per jaar geven de ondernemers iemand een complete metamorfose cadeau.

EDE - Met een hart voor de klanten bedachten vier Edese ondernemers #edesbest. Vorige week ging de online campagne van start. Binnen een dag mochten de initiatiefnemers rekenen op ruim honderd ‘likes’. ,,We willen iets terug doen voor onze klanten.”

Tesqua Health & Racketcentre, Angeli Hairstyling, Sfeer en Meer en Het oude Politiebureau slaan de handen ineen met #edesbest. Er was al eerder sprake van samenwerking, bijvoorbeeld met een modeshow afgelopen najaar. Astrid de Jager van Angeli Hairstyling: ,,Met de samenwerking kunnen we onze doelgroepen veel beter bereiken. Ik gun de andere ondernemers hun klanten, omdat het stuk-voor-stuk goede bedrijven zijn.”

Edenaren

Natuurlijk is positieve publiciteit onderdeel van de campagne. Maar Edwin van den Oever voegt daar de essentie van het initiatief aan toe: ,,Wij waarderen onze vaste gasten. Daarom doen we onder meer mee met #edesbest.” Marieke Stuivenberg van Tesqua vult aan: ,,We willen Edenaren in het zonnetje zetten door ze te verwennen met een cadeautje of zelfs een complete metamorfose.”

Metamorfose

De metamorfose is een volledig verzorgde dag. Bij Tesqua begint de winnaar met een personal trainer aan een sportief programma. Hij of zij mag een partner meenemen. Na een ontspanningsmoment en gezonde lunch wordt de winnaar verwacht bij Sfeer en Meer. ,,Wij willen de mensen laten stralen als nooit tevoren. We adviseren de winnaar over de stijl die het beste past en laten hem of haar dan een leuke set kleding uitkiezen”, aldus Lilyan van de Beek. Angeli Hairstyling zorgt aansluitend in de salon voor de juiste haarkleur en het juiste model. Voor een feestelijke afsluiting mag de prijswinnaar - samen met een partner - aanschuiven bij het oude Politiebureau voor een heerlijk driegangendiner.

Beeldmerk

Case Communicatie uit Ede ontwikkelde het campagneconcept en het beeldmerk. Helen van den Oever over de aanpak: ,,Het is inspirerend om met deze vier vernieuwende ondernemers samen te werken. We zien veel overeenkomsten tussen de bedrijven. Kwaliteit staat hoog in het vaandel bij allemaal. Dat past bij de waarden van ons bureau.”

Kans

Wie kans wil maken op een metamorfose, moet een positieve ervaring met één van de vier deelnemende bedrijven delen op Twitter of Facebook. Elke maand zijn er ook kleinere prijzen te winnen. Prijzen kunnen mensen afhalen in de winkels. Meer informatie hierover staat op www.edesbest.nl

In juni en december wordt een klant tot winnaar gekozen. In september en april kiezen de initiatiefnemers zelf iemand die een metamorfose verdiend heeft. Suggesties hiervoor zijn uiteraard van harte welkom op Facebook of Twitter.

Foto:

De initiatiefnemers voor #edesbest zijn enthousiast en gaan ervoor.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie