KERSTCONCERT CHRISTELIJK MANNENKOOR
1 januari 1900 om 00:00 Lokaal nieuwsOp Tweede Kerstdag geeft het Christelijk Mannenkoor Ede (C.M.E.) een Kerstconcert in de Oude Kerk. Er is weer een mooi en afwisselend programma samengesteld; een mix van koor, solo- en samenzang van zowel oude als bekende kerstliederen. Het geheel o.l.v. dirigent Wim van Galen. Medewerkenden zijn de soliste Jantine Kats en de violist Martin de Deugd. Jantine heeft een heel mooie stem, zij zingt enkele liederen alleen, maar zingt ook enkele keren met het mannenkoor mee. Martin de Deugd is in de muziekwereld heel bekend, o.a. van het programma Nederland Zingt. De plaatselijke predikant ds. J. de Jong verzorgt een meditatie. Het beloofd weer een mooi concert te worden. Een gedeelte van het programma zingt het mannenkoor ook in de Noorderkerk in Amsterdam waar zij op vrijdag 23 december meewerken aan een zangavond van de Evangelisatiepost "Simon de Looijer". Het concert in Ede begint om 19:30 uur, de toegang is vrij en iedereen is hartelijk welkom. Programma's zijn verkrijgbaar bij de ingang van de kerk en kosten 1 euro.













