Ov-chipkaart niet geldig voor Valleilijn

9 november 2011 om 00:00 Nieuws

EDE - ,,De berichtgeving over het afschaffen van de strippenkaart leidt tot de onterechte conclusie dat de ov-chipkaart nu ook geldig is op de Valleilijn. Dat is nog niet het geval’’, laat concessiemarketeer Herman de Gooijer weten.

Het afschaffen van de strippenkaart heeft geen relatie met de geldigheid van de ov-chipkaart op de Valleilijn treindienst Amersfoort - Ede-Wageningen, omdat de strippenkaart daar nooit geldig is geweest.

,,Op dit moment zijn op de Valleilijnstations wel de kaartlezers geplaatst en testen wij of alles honderd procent werkt.’’

,,Zodra de testfase is afgerond en wij er zeker van zijn dat honderd procent alles in orde is zullen wij naar de markt toe communiceren dat de ov-chipkaart nu ook geldig is op de Valleilijn treindienst Amersfoort - Ede-Wageningen.’’

Test

,,Overeenkomstig de afspraak met de provincie Gelderland zal dat op een datum - afhankelijk van de testresultaten - in het vierde kwartaal van 2011 zijn.’’

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie