Kleine zwijntjes lopen alweer door het bos
24 maart 2010 om 00:00 NieuwsLUNTEREN - ,,Wat later dan vorig jaar, maar ze lopen alweer door het bos, de eerste zwijntjes'', zegt Louis Fraanje van de Jac Gazenbeek Stichting. Dit lenteweekend fotografeerde de Lunterse natuurliefhebber de eerste biggen van de wilde zwijnen.
,,De biggen of frischlingen, die nog maar enkele dagen oud waren, profiteerden van het prachtige lenteweer. Ze buitelden over elkaar heen van plezier, en zo klein als ze nog maar waren, daagden ze elkaar uit wie de sterkste was'', aldus Fraanje.













