Centrum van Ede in teken van jaarlijkse Heidemarkt

21 juli 2010 om 00:00 Nieuws

EDE - Het centrum van Ede stond gisteren in het teken van de eerste Heidemarkt van dit jaar. Tientallen gezellige en sfeervolle kraampjes kleurden de straten van de binnenstad. Ondanks de zinderende hitte kwamen er toch heel wat mensen op de Heidemarkt af, waarbij dit keer veel streekproducten stonden uitgestald. Anders dan vorig jaar duurde de markt tot 20.00 uur. Iedere dinsdag is er ook een aantal extra activiteiten gepland. Stuk voor stuk thematisch van opzet en voorzien van de nodige attracties om het evenement te verrijken. Op het Museumplein vinden diverse optredens plaats. Ook voor de kinderen is het erg leuk om de Heidemarkten te bezoeken. Thema’s als beestenboel en spektakel komen aan bod. De Heidemarkten zijn vanaf deze week iedere dinsdag tot en met 17 augustus en duren van 12.00 tot 20.00 uur. u Meer foto´s: www.edestad.nl

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie