Afbeelding
Kees van Kooten

Bestuurder aangehouden na aanrijding op de A12 bij De Klomp

9 april 2022 om 22:42 Ongeval

DE KLOMP Op de snelweg A12 te hoogte van De Klomp vond zaterdagavond een kop - staartaanrijding plaats. Daarbij raakte één persoon gewond. Het slachtoffer werd behandeld in een ambulance en hoefde daarna niet naar het ziekenhuis te worden vervoerd. In het andere voertuig bleef iedereen ongedeerd. 

De bestuurder van een van beide voertuigen werd aangehouden op verdenking van het rijden onder invloed van alcohol. Beide voertuigen liepen dusdanige schade op dat deze moesten worden afgesleept. De aanrijding had gedurende een korte tijd filevorming tot gevolg. 

Afbeelding
Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie