
Veel schade bij ongeval Rijksweg
2 september 2022 om 17:44 OngevalDE KLOMP Op de Rijksweg N224 is vrijdagmiddag rond 15.30 uur veel schade ontstaan bij een ongeval. Een automobilist klapte in de zijkant van een vrachtwagen. De man van de auto word behandeld in de ambulance.
In de auto zaten twee mannen, beide raakte niet gewond. Het ongeval gebeurde volgens de vader van de bestuurder nadat de stoplichten uitvielen door een stroomstoring. Door het ongeval ontstaan rondom de kruising met de Stationsweg en de Hoofdweg flinke vertraging. De auto moet afgesleept worden. De chauffeur van de vrachtwagen raakte niet gewond.




















