Bewoners van Bethanië tijdens de wandeldriedaagse van vorige week.
Bewoners van Bethanië tijdens de wandeldriedaagse van vorige week. Bethanië

Bewoners Bethanië genieten van wandeldriedaagse

4 juni 2024 om 08:38 Activiteiten

EDE Bewoners van woonzorgcentrum Bethanië in Ede hebben vorige week hun eigen wandeldriedaagse beleefd. 

Op woensdag-, donderdag- en vrijdagavond deden de bewoners mee met de tocht. ,,Mede dankzij de inzet van familieleden en vrijwilligers was het weer een groot succes. Op vrijdagavond zorgde jeugdshowband Irene voor een feestelijke afsluiting’’, aldus de organisatie.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie