
Bewoners Bethanië genieten van wandeldriedaagse
4 juni 2024 om 08:38 ActiviteitenEDE Bewoners van woonzorgcentrum Bethanië in Ede hebben vorige week hun eigen wandeldriedaagse beleefd.
Op woensdag-, donderdag- en vrijdagavond deden de bewoners mee met de tocht. ,,Mede dankzij de inzet van familieleden en vrijwilligers was het weer een groot succes. Op vrijdagavond zorgde jeugdshowband Irene voor een feestelijke afsluiting’’, aldus de organisatie.















