
Isa, Sam en Merel delen speelgoed uit aan Oekraïense kinderen in Harskamp
13 juni 2022 om 14:37 MaatschappelijkHARSKAMP Dankzij Isa, Sam en Merel was afgelopen zaterdag een vrolijke dag voor de Oekraïense kinderen in Harskamp. De drie meiden brachten namelijk tassen vol speelgoed mee voor de kinderen. Het geld voor het speelgoed hebben ze zelf bij elkaar gespaard met het verkopen van armbandjes en het ophalen van plastic flessen.
In een brief vroegen ze burgemeester Verhulst of hij mee wilde gaan. Burgemeester Verhulst: ,,Ik vind het prachtig wat deze meiden hebben gedaan en ik ben echt trots op hen als Edenaren. Het laat zien dat hoe jong je ook bent je echt naar elkaar om kan zien.”


















