"Op de ligweides onder de bomen is vrijwel geen plek meer." Zwembad de Vrije Slag

Zwembad De Vrije Slag zit vol: ‘Kom niet meer naar het bad’

26 juni 2026 om 16:02 Recreatie Nieuws uit Bennekom

BENNEKOM Zwembad De Vrije Slag is vandaag vol. Bezoekers wordt gevraagd niet meer naar het zwembad te komen, omdat er geen plek meer is. Wie toch komt, wordt bij de kassa teruggestuurd.

,,Op dit moment is het zo druk dat we geen nieuwe bezoekers meer kunnen toelaten. We vinden het belangrijk dat iedereen voldoende ruimte heeft om prettig van een dagje van het zwembad te genieten. Die ruimte is er nu niet meer. Op de ligweides onder de bomen is vrijwel geen plek meer”, schrijft het zwembad op Facebook. 

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie