Henry Zumbrink (links) en Joost Cornelisse zijn trots op de metamorfose van 'hun' Carwash De Kaardebol.
Henry Zumbrink (links) en Joost Cornelisse zijn trots op de metamorfose van 'hun' Carwash De Kaardebol. Dick Martens

Metamorfose voor Carwash De Kaardebol: ‘In de openingsweek pakken we uit’

23 februari 2022 om 12:57 Zakelijk

BENNEKOM ‘Het gaat eindelijk beginnen’. Die woorden waar de opluchting van afdruipt werden enige weken geleden en in koor uitgesproken door Henry Zumbrink (36) en Joost Cornelisse (23), de eigenaars van Carwash De Kaardebol in Bennekom. De beide jonge ondernemers en inwoners van Amerongen, namen het bedrijf vorig jaar september over van de familie Weideman en vonden dat het ook tijd werd voor een grondige metamorfose, die inmiddels succesvol is afgerond. Het duo is klaar voor een mooie nieuwe start, die in de openingsweek van 28 februari tot en met 2 maart gepaard zal gaan met mooie acties.

door Dick Martens

,,Henry is directeur/eigenaar van Volvo Reede Amerongen, een familiebedrijf, dat al meer dan 90 jaar bestaat en ik werk daar ook”, steekt Cornelisse, terwijl ondertussen de laatste hand wordt gelegd aan de bestickering van het pand en er ook nog een nieuwe machine wordt geïnstalleerd, van wal.

 ,,Beiden wilden we er nog wat naast gaan doen en toen de mogelijkheid zich aandiende om deze wasstraat over te kunnen nemen hebben we direct toegehapt. In Amerongen hebben we ook twee wasstraten en deze hier in Bennekom paste perfect in het plaatje dat wij voor ogen hadden, auto’s en wasstraten. Wel vonden we, dat er de nodige aanpassingen gedaan moesten worden. Daarom hebben we nu het ‘Amerongen-concept’ ook hier uitgerold. Dat is gebaseerd op onbemand wassen, met volledig nieuwe wasboxen inclusief de techniek. En de toepassing van een lans met powerfoam, dat is de meest premium wastechniek die er momenteel is. Ook het digitaal betalen hebben we nu ingevoerd en zijn er zowel voor de zakelijke als voor de particuliere markt waspassen. Ook de buitenkant heeft een nieuw jasje gekregen, van wit met rood, naar blauw met lichtgrijs. Het is een mooi en duidelijk, simpel en strak design geworden.” 

OPENINGSWEEK Om dat aan de klanten te laten zien wordt er in de openingsweek groots uitgepakt. ,,Ons nieuwe maximale programma, het platinum programma, dat normaal € 14,00 kost kan dan gebruikt worden voor € 7,00. En in de wasboxen kan je voor hetzelfde geld een dubbele tijd wassen. Ook zijn onze openingstijden verruimd van 07.30 tot 21.30 uur op maandag tot en met zaterdag. We zijn blij en best trots op het resultaat.”

Deze advertorial wordt u aangeboden door Carwash De Kaardebol. Ook profiteren van het grote bereik van de print- en online kanalen van Ede Stad.nl? Neem dan contact op met Frans de Kleuver (06-55780474, f.d.kleuver@bdu.nl) of Dick van Laar (06-55706843, d.v.laar@bdu.nl).

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie