Uitvoering 'Aus der Tiefe' in Edese kerken

4 november 2012 om 00:00 Nieuws

EDE - Er staat weer een cantate van J.S. Bach op het programma van Bespreek 't samen. Een projectkoor- en orkest gaat cantate 131 'Aus der Tiefe' uitvoeren onder leiding van Myra van de Jagt.

Er vinden twee uitvoeringen plaats in een vesper: op zaterdag 10 november in de Oude Kerk, Grotestraat 58 in Ede en op zondag 18 november in de Beatrixkerk, Beatrixlaan 54 in Ede. Beide vespers beginnen om 19.00 uur.

Medewerking zal worden verleend door: Geert Berghs (tenor), Peter-Paul van Beekum (bas) en Alet Maasland (basso continuo). Het orgel zal worden bespeeld door Albert Brink. Aan de uitgang van de kerk zal een collecte worden gehouden om de onkosten te bestrijden.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie
advertentie